zondag, februari 19, 2006

Grote hompen vlees


lagen wederom op de braai vandaag. Nadat ik gisteravond weer met Joseph aan de boemel was geweest, belt hij me om 8:35 wakker om me uit te nodigen voor een lunch. Ok, grom ik en slaap verder. Om 12:00 vertrekken we, om 12:10 is het eerste biertje alweer open. Zuid Afrikanen houden van vlees, veel vlees. Deze lunch bestond uit een kilo of 4 vlees voor 7 personen en war rijst en aardappelsalade. Nu eet ik vrijwel nooit vlees, dus ruime hoeveelheden rijst en salade op het bord en twee kleine stukjes vlees. Vol verbazing kijken ze naar me en scheppen zelf nog een flinke karbonade op. Nou ja, het is in ieder geval gezellig. Op de foto Joseph, je ziet wel aan hem dat hij van eten en drinken houdt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie uiterlijke overeenkomsten tussen Joseph en vriend Jos, is dat de foto of echt?

Udo zei

ha nu je het zegt, klopt wel een beetje, alleen het kleurtje niet dan...

Anoniem zei

En ik maar denken dat Jos druk aan het werk was in Nederland. Zit hij in Zuid-Afrika aan de wijn....