woensdag, februari 22, 2006

Auw

Sinds 2 weken heb ik nogal last van mijn rug, nu heb ik dat altijd al, maar het is nu wel een stuk verslechterd. Na wat speurwerk heb ik een chiropractor gevonden. Ik besteed nu 40% van mijn weeksalaris bij hun. Nicola is van de zachte aanpak, beetje masseren en oprekken, maar gisteren had ik collega Ron, en die doet niet aan gentle approach. Gewoon stevig met de duimen erin en een naald van een paar centimeter verdween in mijn rugspier (als die bestaat). Met enige moeite trok hij de naald er weer uit na een minuutje en ik hoorde: huh? Tsja, de spastische spier had de naald volledig krom getrokken...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De mannen van het jaar 1969 zijn van staal en beton, alléén klein te krijgen met boorhamers!!

Anoniem zei

Breng Ron niet op een idee...

Anoniem zei

Van die rugspieren kun je heeeeeeeel veel last krijgen. Ik ben inmiddels al bijna een jaar ervaringsdeskundige.

Doe rustig aan met die rug. Je moet nog 11 maanden!