dinsdag, februari 13, 2007

Drip, drip

Dit stukje gaat niet over drip-irrigatie maat over een lekkend dak.

Tring: "Hallo" (de telefoniste), "ik verbind u door".
"Aha, ik snap het, acuut probleem, ik verbind u door met de aannemer" (de vastgoed beheerder).
Tring: "Hallo" (de telefoniste van de aannemer), "ik verbind u door".
"Mmm, ik snap het, maar lastig, druk enzo. Ik verbind u door met de opzichter" (de aannemer coördinator).
"Tsja, we gaan kijken of we met een ladder het dak op kunnen, we bellen u terug"(de opzichter).

De volgende dag.
Tring: "Hallo" (de telefoniste), "ik verbind u door".
"Aha, ik snap het, niet teruggebeld? Ik verbind u door met de aannemer" (de vastgoed beheerder).
"Nee, lastig, te hoog voor ladder, hoogwerker dan maar. Schikt volgende week?" (de opzichter).

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Het regent hierbinnen, mafkees!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat? Volgende week al? Zo snel?

Ik zie de aanbiedingen al komen..... Wijn met waterschade.
Klinkt een beetje als water bij de wijn doen....

Jaja, tijd voor m'n morfine...:-)