maandag, januari 01, 2007

Goede voornemens

Gelukkig nieuwjaar!
Ik wens iedereen een voorspoedig en gezond jaar, waarbij het genieten van mooie wijnen een belangrijke rol zal spelen. Een van mijn goede voornemens: deze weblog bijhouden. Wat minder over het reilen en zeilen van WineMatters en wat meer over de wijnen die in een jaar voorbij komen. Laat ik meteen beginnen. Gisteren geproefd/gedronken:
Duitse Riesling van Kees Kieren, Simonsig rosé Vonkelwyn, Cava Raventos i Blanc Gran Reserva Brut Nature, een andere Cava reserva (naam ontschoten), Taitinger champagne brut en Henriot champagne brut. Niet zo goed van me, ik waarschuw altijd en iedereen voor de combinatie oliebollen, appelbeignets, Franse roomkaas etc met champagne, maar gisteren de hele avond toch gedaan. En dat past mooi bij een ander goed voornemen, niet teveel aantrekken van 'zo hoort het' regels en gewoon doen waar je zin in hebt.
Proost op 2007!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is echt een van de beste voornemens die ik tot nu toe gezien heb!

Niks aantrekken van de "zo hoort het" regels. Gewoon doen waar je zelf zin in heb!

Warme chocolademelk bij de biefstuk.
Haring met slagroom.
Aardbeien met mosterd.

Het moet allemaal mogen!

zo, nu weer aan de morfine...:-)