zaterdag, januari 13, 2007

Triest of toch niet?

Een rare dag, eerst had ik een aantal bestellingen weggebracht (zonder navigatie-systeem, wat mis ik dat gelijk), en daarna een aantal uren op de Vakantie beurs gestaan. Op de stand van Club Africa liet ik twee wijnen en de olijfolie proeven. Het was niet heel druk en ik heb er maar drie bestellingen aan overgehouden.

Dan slecht nieuws, de oma van Sabina is overleden. Niet onverwacht, ze was 87 en lag al een weekje in het ziekenhuis. Zonder pijn en met haar man en de directe familie om haar heen, als je doodgaat lijkt dit mij nog het beste. Bestaat er zoiets als fijn doodgaan? Op mijn leeftijd is dat moeilijk voor te stellen, maar als ik 80, 90 of 100 jaar heb mogen leven, tsja dan heb ik mijn tijd gehad en kan ik er waarschijnlijk vrede mee hebben. Ik hoop dat dat voor oma ook zo was. Als er leven na de dood is: drink een lekker glaasje, wij doen dat ook en zullen aan je denken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gecondoleerd.

Fijn doodgaan?...
Dat is toch iets om over na te denken.... In 2005 heb ik momenten doorgemaakt dat het me wel fijn leek. Nu niet meer. En toch is dat vreemd.