vrijdag, januari 05, 2007

Wederverkoper

Nieuws van het WineMatters front: Jeroen de Zeeuw van Bramasole gaat een winkel openen en enkele van mijn wijnen opnemen! Ik zie het als experiment hoe dat zal gaan, vooral de logistiek heb ik nog niet in orde. Maar zijn eerste bestelling ga ik persoonlijk, vandaag, langsbrengen. Volgende week gaat zijn winkel open, een spannende tijd zal voor hem aanbreken. Ik wens hem veel succes en veel goede zaken!
En dan in de rubriek 'gisteren in het glas': La Palma Gran Resrva merlot 2002 Rapel Valley. Een beetje gesloten, de uitbundige fruitgeuren die ik ken van de wijn zijn een beetje weg, maar de smaak is nog steeds heerlijk vol en krachtig. Alweer een lekkere winterwijn en het is nog geeneens winter.

1 opmerking:

Udo zei

update: de wijn is veel mooier geworden de tweede dag, het fruit is terug!