zaterdag, januari 06, 2007

Boemsie

Stel je voor: een drukke dag voor de boeg. Naar de opslag om wijn in te laden en dan naar de garage in Zaandam om je uitlaat te laten repareren. Duurt een uurtje volgens planning en dan twee adressen in Amsterdam, een in Rijswijk, een in Den Haag en dan naar Lisserbroek. Kan allemaal prima op een dag. Bij de garage gaat het wat langer duren, dus krijg je een leenauto mee. Alle dozen overladen en op weg. Ik rij keurig in de rechterbaan om de A8 op te draaien en.... Boem! Voor ik het weet wordt ik met auto en al voortgeduwd door een vrachtwagen. Ik kijk uit mijn linkerraampje en zie niets anders dan een giga grill, terwijl ik voel dat de auto in rare bochten over de weg wordt geduwd. Na een meter of 75 sta ik stil, een beetje verdwaasd. De vrachtwagen wou ook naar rechts en had me niet gezien. Gelukkig kom ik met de schrik vrij, wat pijn in mijn rug is alles. De auto blijkt total loss te zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Udo,

Gelukkig ben je zelf "heel" gebleven! Dat is altijd het belangrijkste. Een auto is maar blik en wijn is maar wijn.

Ik eerst, dankzij het prikbord, maar denken dat het John was....:-)

Udo zei

Update: de rug doiet niet meer pijn dan normaal, dus ik ben er goed vanaf gekomen!