zondag, maart 05, 2006

Het weekend

Gisteren en vandaag zijn weer ouderwets heet, ik schat tussen de 38 en 40 graden. Afgelopen week was het wat kouder en zelfs af en toe een buitje. Dat, samen met de stroomstoringen, hebben voor wat vertraging gezorgd, de verwachting is dat de oogst nu nog drie weken zal duren. Mijn rug hoopt dat het nog twee weken zal zijn, maar het zal in ieder geval iets rustiger worden. De weekends zijn om uit te rusten, dus ik lees eens een boek (ben op pagina 657 van It), doe wat boodschappen en internet veel. Afgelopen vrijdag de zoveelste braai gehad bij Joseph, maar nu kwm ik voorbereid. Namelijk met wat te eten in mijn maag. Als je om 19:00 begint met braaien mag je blij zijn als er om 23:00 wat te eten is. Bier en wijn zijn er genoeg!
Vanmiddag naar Kaapzicht, op het programma staat een rondleiding, proeverij en een ....braai.

1 opmerking:

Anoniem zei

probeer ivm je rug eens een "licht" boekje, 1000+ boeken is zware kost.
en voordat je de hitte zat begint te worden, hier sneeuwt het momenteel veel of het regent en/of het is koud iets dat bij ons alleen het zwarte mormel niet interesseerd.