zaterdag, maart 25, 2006

The fog

Dat lezen 's avonds wordt je ook wel eens zat, dus gisteravond besloot ik eens naar de film te gaan. Ik wist dat er een cinema was, maar waar? Na twee rondjes door het centrum in een achterafstraatje gevonden. Geen duidelijke aankondiging welke films wanneer spelen, wel twee zalen. In beide zalen begint tegelijkertijd een film , dus als je net te laat bent zoals ik is het wachten op de volgende ronde die om 22:15 zou zijn. Maar zei de onvriendelijke jongeman, alleen als er mensen zijn die de film willen zien. OK, ik wil hem wel zien, maar dat was niet genoeg. Kom terug om 22:00 en dan zien we wel. Gelukkig was er één andere gek die de hoofdfilm wou zien. Na 20 minuten trailers gekeken te hebben van films die waarschijnlijk pas in 2008 in Paarl te zien zullen zijn heb ik mogen genieten van The Fog. Iets met mist, geesten en zeelui. Nou ja, een ervaring rijker zal ik maar zeggen.

Geen opmerkingen: