dinsdag, augustus 01, 2006

Die tweede avontuur

Na het eerste avontuur (een half jaar naar Zuid-Afrika) is het nu tijd voor een nieuwe onderneming. Letterlijk en figuurlijk. Ik ga namelijk voor mezelf beginnen!
In het diepste geheim (ahum) ben ik de afgelopen maanden bezig geweest de onderneming (ok eenmanszaak) op te zetten. Tientallen wineries zijn bezocht, KvK, banken, accountant, belastingdienst, makelaars etc. hebben geduldig mijn plannen aangehoord. En het gaat echt gebeuren. Wat precies? Onder de naam WineMatters ga ik zelf de beste Zuid-Afrikaanse wijnen importeren en rechtstreeks aan consumenten verkopen. Via een internetwinkel uiteraard, het is tenslotte 2006. De komende weken ga ik verslag doen van de beslommeringen en soms terugblikken hoe het allemaal zo gekomen is.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

jippie! Jammer dat de naam Udsa niet gekozen is maar verder vind ik het leuk!!! Ik wil graag 1 stuks exclusieve Udo wijn bestellen. Wie volgt? Robèrt???

Anoniem zei

Jippie!! Ondanks dat ik het raar vind dat de naam Udsa niet gekozen is voor deze onderneming vind ik het leuk!!!!

Ik wil dan ook graag 1 stuks exclusieve Udo wijn bestellen. Wie volgt? Robèrt???

Udo zei

ik zet hem in back-order voor je, ik zie twee comments dus twee flessen?

Anoniem zei

Wie volgt??
En dan zie ik mijn naam staan....:-) Ja dan kan ik er niet meer onderuit natuurlijk. Dus bij deze.