vrijdag, augustus 11, 2006

Zoektocht

Ik denk vandaag nog eens terug aan de zoektocht voor mijn assortiment. Na een uitgebreide voorselectie door de Platter te scannen, beurzen te bezoeken en rond te vragen had ik een lijst over van zo'n 50 wineries. Een deel daarvan had ik eerder al incognito bezocht en bij een ander deel heb ik officieel een afspraak gemaakt. Gedurende 2 1/2 week had ik tussen de 3 en 7 wineries op het programma staan. Proeven, proeven, proeven en 's avonds 'thuiskomen' met een paar dozen .... proefflessen. De beste wijnen zijn nageproefd en eventueel de volgende avond nog een keer geproefd. Uiteindelijk heb ik in 6 maanden tijd ongeveer 1000 Zuid-Afrikaanse wijnen beoordeeld en daar zijn er 40 van over gebleven die ik in mijn assortiment ga voeren. Ik sta te popelen die te presenteren!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat was stevig doorbuffelen daar. Ik sta te popelen om ze te proeven!!
Groet, Geub