woensdag, augustus 30, 2006

De boot

Na een zeereis van 16 dagen is de boot in Rotterdam gearriveerd. Daar staat een container op, gevuld met lekkere Zuid-Afrikaanse wijnen. Genoeg om 31 1/2 jaar elke dag een flesje te drinken. Maar ik hoop toch eerder dat de boel verkocht gaat worden ;-)
Nog meer goed nieuws: er zijn weer twee locaties geboekt. De allereerste proeverij gaat in Amsterdam plaatsvinden bij het Lloyd hotel. Daar ben ik heel blij mee! En op 5 november zit ik in Blooming te Bergen, ook al zo'n prachtlokatie.
Om dit alles te vieren gaan we komende daagjes er even tussenuit, de laatste vrije dagen voor het ondernemersschap me zeven dagen per week gaat bezighouden...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mogen we ook weten, waar de reis naar toe gaat?

Anoniem zei

Naar Texel toch?

Anoniem zei

De wijn is er!!!

Goeie vakantie, hoor het graag wanneer ik m'n eerste bestelling kan verwachten.