vrijdag, augustus 04, 2006

Maar waar?

Hoe laat je een nieuw bedrijf officieel starten? Een receptie is zo afgezaagd. Dus ik hou open huis en dat een keer of acht. Een proeverij van alle wijnen en twee mini-wijncursussen over Zuid-Afrika. Rondtrekken door de Randstad, de volgende plaatsen heb ik op het oog:
Hoorn
Lisse
Buitenkaag
Haarlem
Leiden
Den Haag
Amsterdam
Utrecht
Voor de eerste drie heb ik locaties op het oog, voor de laatste vijf zijn suggesties welkom. Ik moet tussen de 50 en 75 mensen kunnen ontvangen op een zondagmiddag/donderdagavond en er moet ruimte zijn voor de proeverij en een apart stuk voor de mini-cursus.

1 opmerking:

Mariƫlla zei

Udo, voor Utrecht heb ik wel wat suggesties. Ik heb geen idee van de prijskaartjes, maar meeste accomodaties hebben een website.
- Stadskasteel Oudaen
- Leeuwenbergh (extra zaaltje twijfel ik aan, maar je weet nooit)
- Fundatie van Renswoude
- Huize Molenaar

Mocht me nog wat te binnen schieten, geef ik het nog wel door.
Succes met je nieuwe bedrijf,
Mariƫlla Beukers