maandag, augustus 14, 2006

Stemmen

Ik ben gek op wedstrijden en winnen. Dus nu ik deze weblog heb aangemeld op Foodrank is het ook de bedoeling dat ik bovenaan kom te staan. Oftewel ga even stemmen en je mag gewoon allemaal 10-en geven hoor.
Update 14:07
Het gaat goed, ik sta op de 5e plaats met 73 punten, nog maar 12 punten achterstand op nummer 4. Ga door, ga door!
Update 15 augustus
Nu op de gedeeld 3e plaats met 113 punten, wie helpt me nog een stapje verder?
Update 16 augustus
De 3e plaats met 127 punten, maar nummer een en twee liggen wel mijlenver voor.
Update 20 augustus
Nog steeds de 3e plaats maar nu met met 249 punten, nog een paar daagjes en ik sta op 1.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat kunnen we nou winnen?

Udo zei

een heerlijke cherrytomaat, heb je het plaatje niet goed bekeken?

Anoniem zei

dat is niet echt m'n lievlingsprijs... Als jij toch belang hecht aan deze wedstrijd met stomme prijzen stem ik gewoon straks nog een paar keertjes, is prima!

Udo zei

volgens mij kan je niet meerdere keren stemmen, de slimpies hebben dat beschermt. Maar als je het toch lukt krijg je een gratis fles BlaBla wijn ;-)