maandag, mei 04, 2009

Wijn van de Week


Kijk eens op de site van Perswijn.

Nou moet ik eerlijk zeggen: ik hou de site van Perswijn bij. Zorg voor nieuwe berichtjes, bewerk de beelden en al dat soort digitale werkjes. Deze keer mocht ik een wijn van de week uitkiezen uit de wijnen die in de nieuwe editie van het blad in de rubriek 'Geselecteerd' staan. Tja, wat zal ik doen? Toch maar even afgestemd met Sjoerd, het 'geweten' van de site, want ik wil er natuurlijk geen problemen mee krijgen!

Ook geschreven door Sabina, want Udo is in Zuid-Afrika.

1 opmerking:

Anoniem zei

Toch leuk, Sabina om "Wijnen uit de nieuwe wereld" in Perswijn, te begeleiden door een foto met een glas echte Westfriese rode wijn, een glas met echte Westfriese Chardonnay druiven op ons echte Westfriese aanrecht in onze echte Westfriese stolp!! Eigenlijk wat wijn betreft toch ook een hele nieuwe wereld!

Groetjes van Ruud en Yvon Jonker, Venhuizen.