donderdag, mei 07, 2009

Afspraak in Tulbagh

Contact met de lokale bevolking staat altijd hoog op de verlanglijst van toeristen. Zelf ben ik ook nog steeds een beetje toerist in Zuid-Afrika en als ik een gesprekje kan aanknopen met twee lieftallige dames, dan laat ik het niet na. Terwijl ik op de groep wachtte aan het eind van de Kerkstraat in Tulbagh begonnen twee dames een gesprek met mij. Wat ik aan het doen was enzo. In mijn beste Afrikaans uitleg gegeven en een paar foto's gemaakt. En de afspraak gemaakt dat als ze over exact twee weken om 14.00 uur weer op dezelfde plek zijn, dan krijgen ze de geprinte foto's. En Sabina, maak je geen zorgen, hier zijn de dames:

2 opmerkingen:

Sabina zei

Contact met de lokale bevolking? SJANSEN met de lokale bevolking zul je bedoelen!

Robert Koopman zei

Ohjee... :-)