dinsdag, oktober 14, 2008

Vinoo

In korte tijd hoor ik drie keer over Vinoo, maar het is mij nog steeds wat onduidelijk wat het is. Hun eigen verklaring maakt het iets duidelijker, maar nog niet helemaal:
VINOO is een Social Community voor en door wijnliefhebbers waar het vastleggen en delen van ervaringen rondom wijn centraal staat.
Als ik op de homepage kom van een website wil ik graag weten wat het is en wie er achter zit, dat is nu nog niet duidelijk. Maar kennelijk komt er binnenkort een lancering van de vernieuwde website. We wachten het even af.

4 opmerkingen:

Aldo zei

Hoi Udo, is naar jouw idee de bedoeling van Vinoo niet helemaal duidelijk? Op Vinoo staan wat linkjes met: Over Vinoo, wellicht dat dat je enige hulp geeft. Ook hebben we 10 redenen om deel te nemen aan Vinoo:

http://www.vinoo.info/10-redenen-om-mee-te-doen-in-een-wijncommunity/

ps, gefeliciteerd met je 3e titel!

Udo zei

tsjonge, moest wel helemaal naar beneden scrollen, 4 schermen lang. Moet veel duidelijker zijn.

Verder zoek ik op tag pasta (volgens suggestie) en krijg 41 wijnen te zien: van €3,89 tot €34,95, rood en wit en van zeer lage scores tot zeer hoge. Wat heb ik daar aan?

Ik kan niet op land zoeken, lastig.

Voorlopig heb ik teveel reserves om echt enthousiast te worden.

Aldo zei

Hoi Udo, ik ben het met je eens dat Vinoo zeker nog niet perfect is, de logische zoekelementen heeft zeker onze focus.

Overigens zullen we nooit pretenderen de exacte waarheid in pacht te hebben. Wijn is geen exacte wetenschap toch?

Udo zei

Ben kritisch, maar steun elk initiatief die wijn op een positieve manier onder de aandacht brengt!