maandag, oktober 20, 2008

Op de foto

Wat trek ik aan vandaag? Normaal werk ik thuis en volstaat een oude spijkerbroek en shirt. Bij bestelrondes een iets nieuwere spijkerbroek en blouse. Maar vandaag ga ik op de foto. Voor het plaatselijke zondagsblad en de gelegenheid is natuurlijk het winnen van de Prix Pommery, Vinoloog van het Jaar. Komende zondag staat er een groot interview in de krant, begin op de voorpagina (met foto) en de rest in het blad. Ik twijfel of ik ook een advertentie ga zetten, ligt aan de kosten. Ben benieuwd of dit nog omzet gaat opleveren...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Koop je zo'n krant voor me? Voor het famillie archief!
Geen advertentie plaatsen, de meeste Westfriezen zijn aan de jenever! De Westfriezen die van wijn houden kopen toch al bij je!!
Ruud.

Udo zei

Ga toch een advertentie zetten, kost €75,- en je moet alles een ker proberen!

Anoniem zei

Koop van die €75 maar een mooie wijn daar heb je meer aan en ook een leuke herrinering!!

Groet rider Rudolf.