vrijdag, oktober 03, 2008

Finale

Wedstrijden over wijn in alle vormen en maten zijn leuk, vooral als je zo af en toe wint. Met mijn vader en Ton Möllers heb ik wel eens de Grand Prix St Hubert gewonnen, met een groep van 10 zeer regelmatig de Nationale Wijnprijsvraag. Individueel de Graham's Trophy en twee keer Vinoloog van het Jaar. Alleen Cees van Casteren heeft het ook twee keer gewonnen. Nu heb ik het voordeel dat hij tegenwoordig de wedstrijd zelf organiseert en kan ik hem as zondag voorbij streven. De finaleproeverij van de wedstrijd Vinoloog van het Jaar vindt plaats op
zondag 5 oktober in het NH Barbizon Palace Hotel in Amsterdam. Duim voor mij!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Is een glas wijn drinken op het winnen niet een beter idee.

groet ridder Rudolf.

Udo zei

Je hebt gelijk, neem morgen 12.00 een glaasje op mij!