maandag, augustus 04, 2008

Voorbereidingen


Achter de schermen ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de komende wijnreis. Met acht deelnemers is die rustig, maar er is nog tijd dus misschien komen er nog mensen bij. Er is wat belangstelling, dus ik heb goede hoop.

Het valt niet mee om tijden op elkaar aan te laten sluiten en soms moet ik schuiven omdat iemand niet kan op voorgestelde dag/tijd. Dat er tijdens onze reis een grote wijnbeurs is helpt niet echt, drie dagen lang zijn de meeste wijnboeren daar aanwezig. Voordeel is wel dat wij zelf naar de beurs kunnen en daar lekker veel kunnen proeven op één dag.
Ondertussen krijg ik er wel steeds meer zin in om weer weg te gaan, zeker als ik zulke mooie foto's zie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Adverteren Udo!
Hubrecht D vraagt 7000 euri voor een reisje naar Chili.
Is hij ooit vinoloog van het jaar geweest?

je Hendrik

Anoniem zei

Tja, zou zelf zo weer mee willen......maar wie weet, misschien volgend jaar ;-)

Ger

Udo zei

HD heeft het woord Vinoloog uitgevonden!
Voor de ZA reis vraagt hij €3.100,- en dat is voor 8 dagen...

Adverteren doen we al, op de Perswijn site en allerlei andere mogelijke wijnsites.