vrijdag, december 01, 2006

Binnen

Nee, ik zelf niet, wel twee nieuwe producten. Een shiraz van Buck's Ridge én.... extra virgin olijfolie van hetzelfde huis. Olie heeft een beetje hetzelfde als wijn: ras en herkomst zijn belangrijk en er zijn enorm veel verschillen. Deze komt uit Tulbagh en heeft een nootachtige, pittige, peperige smaak. Niet om mee te bakken maar voor salades en bij goed boerenbrood. Het plan is om dit aan te bieden als combidoosje en voor lastminute relatiegeschenken. Ik ben heel benieuwd wat jullie van de uitmonstering vinden, zeg het maar!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Udo,
mooie fles! Die siert mijn keuken wel op verwacht ik. Mag ik 1 stuks fles kopen voor de viering 9 december bij de Steingrovertjes? Kunnen we er ook de vlammetjes in frituren?

Anoniem zei

Staat er op die fles niet een beetje een "fout" plaatje? Ik vind het net een jaren-30 plaatje.

Dat doet natuurlijk niets af aan de kwaliteit.

Radjin zei

Die uitmonstering is bomlauw! Met zijn peper - nootachtige smaak kan een sinterklaasthema niet worden ontkent.

Udo zei

laten we zeggen dat het etiket retro hip is of zoiets.
En Suus: jij mag best vlammetjes frituren in een extra virgin olie hoor, zal ik niet een doosje meenemen ipv een flesje?

Anoniem zei

Ik heb nog steeds het flesje dat jij hier bent vergeten. Ik ben er zuinig mee; het is HEERLIJK !