dinsdag, december 05, 2006

December

Best een leuke maand, sinterklaaas, kerst en er wordt behoorlijk wat wijn gedronken en weggegeven. Daar pak ik mijn deeltje van mee, grote bestellingen komen met regelmaat in mijn inbox of telefoon. Hoeveel wilt u? Nee 120 flessen is geen probleem. Nog 12 flessen van die erbij? Ok, dan komt het totaal op €965,-, exclusief BTW dan. Het is een beetje plannen en slim zijn, dan kan ik vrijwel alles zelf bezorgen. Of de beste koerier van Nederland inzetten: mijn vader ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar! Zoals dat gaat in de wereld van vraag en aanbod zullen de prijzen van de koeriersdiensten in 2007 in ruime mate aangepast worden aan het indexcijfer van brandstoffen en levensonderhoud, alsmede in het kader van verhoogde slijtage van rug en ledematen wegens het buitensporig grote aantal dozen dat ter bezorging is aangeboden. Je Pa!!

Anoniem zei

Maar Udo denkt ook "25% van niks is nog steeds niks!!"....:-)

Maar ik moet ook zeggen dat het inderdaad een hele aardige bezorger is!