woensdag, december 06, 2006

Wine Blogging Wednesday

Sinds juni dit jaar volg ik Wine Blogging Wednesday, proeven van wijn en commentaar publiceren via weblogs. Alhoewel het nog niet een hoge vlucht heeft genomen neemt de belangstelling wel toe. Dus vond ik het leuk om mee te doen en deze maand komen de wijnen (twee chenins van Groot Parys) bij mij vandaan. Vorige maand had ik zelf wat commentaar op de verzendkosten, dus die neem ik nu voor mijn rekening. Een dure grap, want zo verlies ik geld op elke bestelling. Daar staat dan hopelijk wel (goede) publiciteit tegenover. Zelf meedoen? Als je de wijn nog niet kent kan je ze bestellen op www.winematters.nl/WBW en anders zet je je bevindingen op een van de deelnemende weblogs.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu je het zo schrijft durf ik het haast niet te bestellen....

En dat terwijl ik zo nieuwsgierig ben naar die hout-versie.....

Udo zei

bestel maar, bestel maar, bestel maar.
Als ik niet zo willen dat mensen gingen bestellen zou ik niet aaan de actie meedoen!