maandag, februari 11, 2008

Lekker zoetje

Vandaag was de eerste lesdag op het TIO te Utrecht. Best wel spannend, lesgeven doe ik al meer dan 10 jaar en proeverijen geef ik wekelijks. Maar voor een klas van meer dan 20 pubers staan is toch anders. Het ging goed, maar het was wel rommelig. Volgende keer ga ik meer klaarzetten en voorbereiden zodat ik dat niet meer tijdens de les hoef te doen. Van de geproefde wijnen vonden ze de sauvignon vooral zuur (had een prachtig exemplaar uit eigen stal meegenomen) en de Liebfraumilch van €3,- per magnum viel goed in de smaak. Er is nog wat werk te doen! Volgende les neem ik droge sherry, ruby port en vermouth mee, wat zullen ze het lekkerst vinden?

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Vermouth vinden ze vast niet lekker...
Dat goedje moet je echt leren drinken.

Pubers?
Heb je wel de minimum leeftijd scherp in de gaten gehouden?