maandag, januari 21, 2008

Proefeten

Het zal geen goed Nederlands woord zijn, maar we hebben gisteravond aan 'proefeten' gedaan. Ik zoek al een tijdje naar een restaurant in de buurt van Hoorn waar ik ook een keer een wijn-spijs diner kan geven. Volgens mij hebben we hem gevonden: Aagje Deken in Middenbeemster. Daar wou ik al een tijd samen met Sabina gaan eten, ze staan heel goed bekend en gebruiken zo veel mogelijk verse lokale produkten. Het is zeer goed bevallen, geweldig lekker gegeten en vriendelijke attente bediening. Niet goedkoop, maar we betalen liever iets meer dat het echt goed is, dan een tientje goekoper en dat het net niets is. Dus als je over een paar weken leest over een wijn-spijsdiner bij Aagje Deken, dan weet je hoe het zo gekomen is :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Aagje Deken in de Middenbeemster, heb er ook goede herinneringen aan. Je kan volgens mij vanuit het restaurant de wijngaard zien. Heeft dat er ook mee te maken dat je deze locatie gekozen hebt.....

Udo zei

ja, dat speelt zeker mee, als het mooi weer is kunnen mensen wandelen door de wijngaard. Alleen jammer dat die wijn vrij matig is...