maandag, juli 23, 2007

Beetje veel

In het weekend zijn we met vrienden naar Delft geweest, en in het glas gingen twee bubbels, pinot grigio uit Alto-Adige, witte Crozes-Hermitage, NZ pinot noir, Kopke port, Belgisch bier en Ierse whiskey: niet geheel alcohol vrij dus. Op de terugweg problemen met Ed (de kever) maar uiteindelijk wel thuis gekomen.
Vandaag zijn er nieuwe wijnen binnengekomen: naast de speciale bubbels van Simonsig van afgelopen vrijdag twee wijnen van Groot Parys, waaronder de veelbesproken Wild Yeast. Na een paar mailtjes zijn er al tientallen verkocht, leuk!

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Problemen met Ed? Ach nee!!!
Toch niet iets ernstigs hoop ik?

Ik moest 25 jaar geleden op vakantie met een andere Ed, ik zag er als een berg tegen op... Die Ed was toen zeker 20+ jaar oud.
En ja hoor, na 50 kilometer stonden we al stil langs de weg. Ik helemaal in dolle paniek maar mijn vrouw repareerde de losse benzine-aansluiting bij de motor en we konden weer probleemloos verder.