zaterdag, juli 14, 2007

Andere baan

Mijn vriend Joseph werkt niet meer bij Boland in Paarl. Dat was de coƶperatie waar ik vorig jaar de oogst meemaakte. Na 6 of 7 jaar heeft hij een andere baan gevonden, bij SAWIS. Dat staat voor S A Wynbedryf-Inligting & -Stelsels. Wat doen ze daar? Versameling, verwerking en verspreiding van bedryfsinligting. Administrering van die bedryf se Wyn van Oorsprong stelsel. Kijk anders even op hun webwerf. Hij gaat iets met informatievoorziening doen, wat precies is me nog niet helemaal duidelijk. Ik ben wel blij voor hem, hij zocht al jaren naar een andere baan, maar dat is als kleurling nog niet makkelijk in de witte wijnwereld.

1 opmerking:

Robert Koopman zei

"U kan dit aflaai deur op die knoppie hieronder te kliek"

Dat zeg ik....:-)

Maar is het nu een IT-bedrijf voor de wijn-industrie?

Ik hou van wijn en zit al 25 jaar in de IT, lijkt me wel wat die combinatie.

Udo, je blog is populair geworden. Elke keer komt er een bijzonder hinderlijke pop-up...