vrijdag, april 21, 2006

Nattigheid

Ik zit nu in een internetcafe in Stellenbosch, buiten zeikt het van de regen, dat had ik niet besteld!
Vandaag was Tokara het lunchadres, helaas geen uitzicht tot aan de tafelberg maar ja. Eten was heel goed, redelijk modernistisch maar niet te. Een flesje Saskia 2004 chenin blanc-viognier (van wijnmaker Miles Mossop): zalig! Gisteravond lekker doorgezakt bij Eric en Mariƫtte van Groot Parys, ik geloof dat we een flesje of 6 hebben weggeboekt met 4 man/vrouw...
Morgen naar Kaapstad, eindelijk die tafelberg eens beklimmen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Blijf je toch gezellig met z'n tweeen binnen.

Anoniem zei

De Tafelberg beklimmen of een flesje soldaat maken? Voor mij zou de keuze heel gemakkelijk zijn. Lekker aan een glaasje nippen met die berg als uitzicht? Heerlijk lijkt me dat!