dinsdag, april 04, 2006

Dierentuin

Ik had al een keer verteld over een pad die op bezoek kwam, die is sindsdien een regelmatig bezoeker geworden. Zeker één keer per week hoor ik geritsel of zacht gekwaak en nam ik eerst nog de moeite hem te vangen en eruit te zetten, nu wacht ik wel tot de morgen. Maar gisternacht hoorde ik wel erg veel lawaai, was er een ong. 30 cm. grote zwarte hagedis aan het strijden om de beste plek met de pad. Tsja, na alle vliegen, muggen, spinnen, torren en duizendpoten werd me dat een beetje teveel: ERUIT!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

waarom geef je die pad geen kusje, ben je er meteen vanaf en die hagedis tsja even aan het staartje trekken, water opzetten en dat word een heerlijk soepje met krokante duizendpoten on the side.

Anoniem zei

Spinnen, duizendpoten, torren... misschien moet je gewoon eens even dat hok van je schoonmaken (in ieder geval voordat ik op visite kom).