maandag, juli 28, 2008

Weer een

Ja, ja, misschien lezen andere producenten ook mijn weblog en denken: "ik stuur die Udo ook een mailtje, misschien neemt hij mijn wijnen ook op". Maar voorlopig is het genoeg, ik heb al acht nieuwe wijnen op de rol staan, die komen de komende maanden binnen. Wel een leuk compliment van de betreffende winery:

Let me start off by saying fantastic website and wine offers from South Africa!! Ive come across your website and would like to introduce our winery to you from Wellington South Africa called xxx.

A Boutique family owned winery which produce exceptional Reds , whites and interesting potstill brandy.


Een beetje slordig geschreven, ik zal een aardig mailtje terugsturen.

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Uitbreiden?

Het gaat bijna vanzelf, ze komen vanzelf naar je toe.