zondag, juli 20, 2008

Spannend


Zo vaak gebeurt het niet dat ik een nieuwe wijn 'ontdek', laat staan dat ik hem ga importeren. Maar vandaag heb ik de officiële order geplaatst en komt het naar Nederland.
Een wijn uit een gebied waar de Kaapse Prut en andere goedkope rotzooi vandaan komt: Olifantsrivier. Halverwege Kaapstad en Namibië, zo'n 300 kilometer boven Stellenbosch. Hoe ik daar terechtkwam en waarom de etiketten zo waanzinnig mooi zijn zal ik morgen bloggen.
Ze maken maar een paar duizend flesjes per jaar, dus de wijn zal voorlopig niet echt ontdekt worden door wijnschrijvers of magazines. Laat ik dat maar zo houden, want de wijnen zijn echt geweldig!
Oh ja, de naam is Cape Rock.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Udo, in "the blind" ik overal een doos van.
Ruud.

Anoniem zei

Doe mij een doosje rood!

Hendrik