vrijdag, september 08, 2006

Vorderingen

Er zijn weer een aantal zaken afgerond, de laatste twee locaties komen goed. Vooral die in Blaricum is veelbelovend. Schitterende ligging aan de rand van bos en heide, grote parkeerplaats voor de deur, twee geschikte zalen en een wijngek als eigenaar. Wellicht dat we een wijn-spijsdiner gaan doen in de toekomst of andere leuke samenwerkingen. Teksten van de eerste mailing en eerste PR bericht zijn af, briefpapier en enveloppen besteld, 180 glazen en rekken om ze te vervoeren gekocht. Vandaag gaan we ons bezighouden met de webshop, dat wil tot nu toe nog niet lukken. En ik ga een beamer en scherm kopen. Het geld vliegt er aan alle kanten uit, wanneer komt er iets binnen?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu de wijn binnen is moet de verkoop starten.

Ik ben al in de race voor een proefdoosje dacht ik....:-)

Komt er een soort van proefdoos die een indruk kan geven van de wijnen die je gaat verkopen?
Ik kan me voorstellen dat dit niet echt eenvoudig zal zijn.

Udo zei

uiteraard komen er proefdozen, ook een doos van Udo voor het prikbord?
De eerste doos zal 6 wijnen zijn die geproefd worden op de workshop tijdens de openingsproeverijen.

Anoniem zei

Ik ben inmiddels erg benieuwd naar die wijnen.
Ik was/ben niet zo'n liefhebber van wijnen uit ZA maar dat komt zeer zeker door de "lage" kwaliteit wijnen. Daarom is de prijs ook vaak laag.
Ik ben nu benieuwd naar het hogere/betere segment van het wijnaanbod.

Anoniem zei

Hallo Udo,
een prikborddoos zou goed zijn. als alle lurkers ook meteen reageren heb je het gelijk (nog) druk(ker)

groeten Patrick