zondag, september 10, 2006

Goed nieuws

Gisteravond was de vuurdoop van drie van mijn wijnen. Rood, wit en rosé geserveerd op een feestje en ik met mijn neus erbovenop om de reacties te peilen. Gelukkig niets dan lof en vooral van de rosé konden we het ene na het andere flesje openschroeven. SchoonSuus en SchoonZwager: bedankt voor deze trial!
Even daarvoor heb ik een bedrijfsauto gekocht, een witte Seat Inca met 48.000 kilometer op de teller. Gauw kijken waar ik hem kan laten stickeren, zodat ik bij de opening op 24 september met dit fijne karretje kan pronken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Udo,
Gisteren was uitermate chique verzorgd qua wijn en wij hebben een unieke primeur uit huize WineMatters beleefd. Ik denk dat je met deze drie wijnen een puike indruk hebt gemaakt. Gelukkig hebben we nog een paar van die flesjes hier om nog eens rustig na te genieten. Het was erg leuk om te zien hoe je je kennis van de wijnen met de mensen deelt, het is een eigenschap die wellicht een belangrijke rol gaat spelen in de toekomst. Het begrip 'proefnotitie' moest een beetje ad hoc door mij worden ingevuld, ik zou zeggen dat dat dan ook een soort 'vuurdoop' was. We kijken uit naar de volgende keer...