zaterdag, september 02, 2006

Cava

Donderdag en vrijdag zijn we naar Barcelona geweest. Tot voor de incheckbalie wist ik niet waar we heen gingen, prettige verrassing dus! Fantastisch weer, zonnig en tussen de 25 en 29 graden. 's Avonds in t-shirt op een terrasje zitten en tapas en een koele fles Cava bestellen. Die zijn er bijna alleen maar "brut nature", een mooie naam voor lekker droog. En dan de prijzen. Daar kunnen we in Nederland nog wat van leren. Tussen de 10 en 15 euro, en ja dan heb je een hele fles!
Favoriet was Anna de Codorniu en we hebben een veelbelovende Raventós i Blanc meegnomen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me "Anna" ook nog herinneren. Van de Barca trip die we (jij, Jos en ik) gedaan hebben. Inderdaad top.

Udo zei

inderdaad, daarom ging ik hem weer proberen. Nog net zo lekker als een paar jaar geleden.