dinsdag, september 26, 2006

Aangifte doen

U moet over 3E KWARTAAL 2006 elektronisch aangifte doen voor de omzetbelasting. Het aangiftenummer is 1840.70.326.B.01. U kunt op de volgende manieren uw elektronische aangifte indienen:
- U doet zelf elektronisch aangifte via de internetsite van de Belastingdienst. Log in op het beveiligde gedeelte van de internetsite om de aangifte in te vullen en te verzenden.
- U doet aangifte met aangifte- of administratiesoftware. U kunt dit zelf doen of uw aangifte laten verzorgen door uw belastingconsulent.
Uw elektronische aangifte moet uiterlijk 31-10-2006 binnen zijn bij de Belastingdienst.


Aj, dat betekent dat ik alle bonnen goed moet uitzoeken en de verkopen op een rijtje moet zetten. Niet mijn sterkste kant.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt me een uitdaging op zich. Volgens mij moet je dit wel heel goed doen omdat je als starter voorlopig verlies mag verrekenen denk ik. Ik wens je een goeie adviseur in deze.

Anoniem zei

Dat is ook echt weer typisch Nederland....
Je bent net twee dagen bezig en nu komt de Belastingdienst al langs.

Leuker kunnen ze het niet maken!

Anoniem zei

Gôh, hebben de spammers Udo's blog ook al ontdekt?