woensdag, september 13, 2006

Proeven met Jeremy Walker

Een paar weken geleden vertelde hij dat hij langskwam, maar geen tijd voor een proeverij. Belt hij gister op dat er toch tijd is. Dus aanstaande zondag heb ik opeens een proeverij met een van de beroemdste wijnmakers uit Zuid-Afrika: Jeremy Walker van Grangehurst. Vooral zijn pinotage heeft een grote reputatie. Dit was een jaar of 10 geleden de eerste Zuid-Afrikaanse wijn waar ik heftig van onder de indruk was! Er zijn nog een paar plekjes vrij, zal ik het op het prikbord zetten?

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi Udo,

wij waren even druk met andere dingen, dus we hebben een paar weekjes niet gekeken. Maar wat ga jij met een sneltrein, mijn complimenten. Het komt op mij over alsof je over werkelijk alles hebt nagedacht. Top zo'n voorbeeld.

Gefeliciteerd met de 1e reacties op je wijn, dat zal wel een spannend moment geweest zijn, het feestje bij schoonSuus!
groetjes tot gauw
Jacqueline