maandag, oktober 02, 2006

Hip Hip Hooray Hoorn

Wat een lekker dagje was het gisteren. Proeverij op een mooie lokatie, meer proevers dan aangemeld, lekkere sfeer, geïnterresseerde mensen en goede verkoop. De workshop krijgt telkens goede recensies, ik ben blij dat Sara die met zoveel enthousiasme geeft. Hulp van aardige mensen. Gisteren opvallend, allemaal vrouwen en allemaal S'en: Sabina, Suzanne, Susan, Sara, waar was Stien :-)
De balans opmakend na drie proeverijen ben ik tevreden en kijk ik uit naar de volgende vijf!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Udo,

Ik bespeurde de laatste dagen een wat "lauwe" stemming bij je, je verzet een hoop werk en de resultaten vielen wat tegen.
Nu lees ik een heel ander verhaal en dat is veel leuker om te lezen! Je hebt er duidelijk zin in!

Moraal van dit verhaal: val niet in een dal na één klein dipje.

Anoniem zei

Hoi Udo, Super dat het goed ging in Hoorn. We konden helaas niet komen, maar als het goed is waren er wel een paar collega's van mij. Ik zal ze morgen eens vragen hoe ze het vonden.

Groetjes,Carien