maandag, oktober 23, 2006

Bestellen maar

Gisteren was de een na laatste inloopproeverij en gelukkig was die druk en succesvol. Het restaurant De Goede Gooier had exquise hapjes gemaakt (verreweg de lekkerste tot nu toe) en er zijn goede bestellingen binnengekomen. Die heb ik vandaag klaargezet en tot mijn grote schrik is de eerste wijn al bijna op: Lammershoek Straw Wine. Vanaf het begin stond daar een maximum op van 2 flesjes per persoon, maar toch is het nu vrijwel gebeurd. Omdat ook de Lammershoek Port bijna op is moet ik snel gaan bestellen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Udo,

Ik vond het een waanzinnig leuke proeverij in de Goede Gooier.
Goed gevuld ook.
Leuk ook om met Prikker Ruud kennis te maken.

Momenteel drink ik de Black Oystercather SB en ik wordt helemaal blij.

Groeten,

Jan