dinsdag, oktober 10, 2006

Bah, administratie

Vandaag had ik een afspraak met Ad Ministratie (schijnt een flauwe oude grap te zijn) en die afspraak bevalt me niet. Het is saai werk en ik begrijp ook niet precies hoe dat nou zit met kosten, BTW, afschrijvingen, accijnzen en meer moeilijks. Wat ik wel begrijp zijn de stapels rekeningen die binnenkomen, de deadlines voor de hoogste beginnen te naderen. Om niet voor al te grote verrassingen te komen staan heb ik alles op een rijtje gezet. En als ik geen rekenfout heb gemaakt dan gaat het lukken: geen spaargeld meer, maar wel tevreden leveranciers!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Udo, je hebt gekozen voor dié leveranciers en als zij vervolgens ook met jou als klant tevreden zijn heb je geen geld verloren door te betalen, maar heb je geïnvesteerd in je kapitaal voor de toekomst en derhalve in de continuïteit van je onderneming!
Geub.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Maar ik hoop dat je toch ook facturen hebt die je betaald krijgt?...:-)
En als het goed is moet dat meer worden dan de uitgaande stroom. Maar kan me ook weer heeeeeeel goed voorstellen dat dat nu nog niet het geval is.

Zonder nu al in details te treden, ik heb al (nog maar?) drie flessen achter de kiezen en ik moet mijn, negatieve, mening over ZA al bijstellen.....