vrijdag, januari 22, 2010

Nog een keer: help!

De adviezen voor de computer hebben me erg geholpen en ik zit met nog een probleem, dus wie helpt me bij deze?
De huidige bedrijfsauto (SEAT Inca) valt bijna uit elkaar na meer dan 100.000 km trouwe dienst, dus ik moet wat anders. En dan gelijk wat groter om de groeiende orderstroom aan te kunnen. Absolute voorwaarde: een (of liefst twee) schuifdeuren.
Mijn oog valt op de Mercedes-Benz Vito 109 CDI L. Type heb ik van autotrader, dat schijnt de meest voorkomende te zijn. Wie heeft ervaring of wie tipt een andere auto?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Udo ,

Als je de centjes kan missen gewoon gaan voor deze Mercedes ! Met zoveel kilomters per jaar op de weg moet je gewoon een degelijke en betrouwbare bestelbus hebben met een goede zit. Aan reacties zoals : "zo ,de zaken gaan zeker goed ? etc." moet je gewoon sc#@#%t hebben. Je werkt er samen met Ruud hard genoeg voor en je hebt 'm toch niet gestolen.

Groeten,
Ronald Heijden

Udo zei

Dank je :-)
Voor alle duidelijkheid, ik mik op een tweedehands van een paar jaar oud met niet teveel kilometers op de teller. Dan praat je over ongeveer € 10.000,- en ik verwacht er dan wel zo'n 5 jaar mee te doen, dus € 2.000,- per jaar.
Dat valt nog wel mee toch?

Robert Koopman zei

Zijn prima busjes.
Bedrijf waar ik gewerkt heb gebruiken ze ook en hebben er nagenoeg nooit problemen mee.
Een aanrader dus.