vrijdag, januari 01, 2010

Luxe dagje

Oudjaar was gezellig, met veel lekkere hapjes, oliebollen, appelflappen etc. Mijn meegenomen wijnen gingen er ook goed in, maar het lekkerste was toch wel de Simonsig brut 2005 uit magnum, zo net voor twaalven. Ik weet dat het na die vette hap niet lekker zou moeten zijn, maar het is het toch wel. En na het vuurwerk nog een paar glaasjes, daar ga je prima van slapen.
Voor straks heb ik een fles Ruinart Champagne koud gezet, vorig jaar (oh nee eind 2008) gekregen en er is een belangrijke les: laat Champagne niet te lang liggen. Dus zometeen ga ik met Sabina proosten op het nieuwe jaar en wordt er vandaag niet gewerkt: wat een luxe. Het jaar 2010 gaat goed beginnen!

1 opmerking:

Ruud. zei

Ik heb me niet bezondigd aan appelflap en oliebol, maar wel genoten van die prachtige Simonsig 2005!! Wat een schitterende M.C.C!!
Geub.