zaterdag, maart 17, 2007

Witte parel

Deze week realiseerde ik me opeens dat als ik nu geen bestelling zou plaatsen in Zuid-Afrika het tot juli ging duren voodat ik het binnen zou hebben. Dat komt door de wijnreis en vakantie in mei. Wat ik nu besteld heb komt half april binnen, als ik ná de reis ga bestellen komt het pas begin juli binnen. Nou ja, logistiek geneuzel, maar toch belangrijk voor mij.


Bij Black Oystercatcher heb ik een nieuwe wijn besteld: White Pearl. Een intrigerende blend van semillon en houtgerijpte sauvignon blanc. Beide losse delen heb ik rechtstreeks uit het vat/tank geproefd maar nooit als blend. Omdat beide wijnen erg goed waren heb ik er alle vertrouwen in dat het een geweldige wijn is.

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Die wijn klinkt erg interessant. Ik hoop tzt deze eens te mogen proeven.