vrijdag, oktober 16, 2009

Twijfel

Twijfel. Heb ik er goed aan gedaan om de wining & dining avond van gisteren te sponsoren? Vorige week had ik slechts drie boekingen en sloeg de paniek en beetje toe. Als er twee mensen speciaal uit Londen komen overvliegen voor zo'n avond kan het niet zo zijn dat er maar drie mensen aanwezig zijn. Dus alles uit de kast gehaald om het vol te krijgen.
De prijs verlaagd naar € 40,-, extra wijn laten proeven en drie hapjes extra toegevoegd. Dat had effect want er waren 29 man/vrouw aanwezig. Per persoon moest ik zo'n € 20,- euro bijleggen en uiteraard ook nog betalen voor mezelf en de wijnmakers. Aan het eind van de avond heeft het me dus zo'n € 750,- gekost.
Daar staat tegenover enkele bestellingen en een leuke avond met een paar goede klanten. Was dit een investering in de toekomst of gewoon een dure avond?

1 opmerking:

Anoniem zei

Udo,

als ik dit zo lees moeten wij eens een flinke boswandeling gaan maken!

je Hendrik