woensdag, december 31, 2008

Proost!

De laatste dag van het jaar, bijna tijd om eens terug te blikken op 2008. Dat zal ik een van de komende dagen doen. Vandaag moet ik naar de koude opslag om op te ruimen, het is een troepje sinds begin december. En alles moet geteld worden en kan ik de balans maken. Er komen vast nog facturen aan van leveranciers, maar voorlopig ziet het resultaat voor 2008 er goed uit.

Komende vrijdag krijg ik de eerste levering van 2009, zo'n 2,5 duizend flessen moeten een plekje krijgen. Ik begin het jaar met een 5+1 aanbieding van de huiswijnen, die heb ik flink ingeslagen.
Affijn, voor vanavond staat een fles Bollinger en een fles Simonsig Kaapse Vonkel klaar, dus ik zeg:
Salute! Prost! Skål! Salud! Chin Chin! Kippis! Zum Wohl! Sláinte! Aish Karo! Na zdrowie! Saúde! Ваше здоровье! Cheers! L'Chayim! Gan Bei! Prosit Neujahr! Geiá mas! Proost!

Geen opmerkingen: