maandag, december 29, 2008

De werkdag

En wat is er vandaag allemaal gebeurd? Niet veel bijzonders, ik zit thuis achter de computer. Wat aanmaningen de deur uit gedaan, website bijgewerkt, emails verstuurd aan kopers van Lammershoek LBV omdat die nu bijna op is, een mogelijke Duitse klant een offerte gestuurd, en een start gemaakt met het regelen van de volgende 'werkvakantie' naar Zuid-Afrika. De vlucht was al geboekt en vandaag heb ik een verzoek gedaan voor de autohuur, een hotel geboekt voor de eerste nacht en ik zoek naar een leuke B&B voor de eerste week. Het liefst overnacht ik bij een wijngaard, maar dat lukt niet (te duur of vol). Nu zoek ik er een die mooi en rustig ligt, bij voorkeur rond Paarl. Ik zou bij Scali of Grangehurst kunnen slapen maar dan heb je toch verplichtingen tegen de leverancier en dat wil ik Sabina niet aandoen. Het zal toch wel uitlopen op een druk bezoekprogramma de eerste week en dan willen we snel naar de Westcoast om af te koelen.

Geen opmerkingen: