zaterdag, november 08, 2008

Succes

Het was me het weekje wel, zeer succesvol. Het gesprek met het restaurant in Amsterdam ging goed, wijnen zijn goed bevonden. Een concrete order is er nog niet, maar heb er wel een goed gevoel over. En de twee open dagen zijn goed bezocht en belangrijk, er is goed verkocht. Voor een nieuw te openen restaurant in Alkmaar ga ik de hele wijnkaart doen! Dat levert een leuke eerste order op :-)
Alles bij elkaar is er voor bijna €5.000,- verkocht, hebben we een aantal trouwe vaste klanten weer kunnen spreken, heb ik een paar nieuwe klanten erbij en een paar kelderrestanten zijn op.
Zonder de hulp van Sabina en mijn vader was het niet gelukt: merci!

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat.

Over goed gaan gesproken, hoe goed gaat het met jouw eigen vaatje wijn in ZA?
Ik ben erg benieuwd naar de progressie van de inhoud?
Gaat het wat worden of juist niet?