woensdag, november 19, 2008

Eng

Heb het nu meer dan 50 keer gedaan en het blijft eng: een nieuwsbrief verzenden. Er zitten nu meer dan 1500 adressen in het bestand dus als het misgaat, gaat het goed mis. Een paar weken geleden ging het mis naar een gedeelte van mijn klanten, die kregen hem tot wel 30 keer. Dat leverde ietwat frustratie op... Nu gebruik ik een profi programma, Graphicmail. Kost wat, maar de mogelijkheden zijn eindeloos en het is veel professioneler. Het kost nog wel wat meer tijd, met één nieuwsbrief ben ik inclusief schrijven en de website aanpassen toch wel 8 uur bezig.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

vorige keer was net na de prikbord discussie over advertenties. Iemand zei dat succes van adverteren te maken heeft met herhalen en nog eens herhalen.......
Ik heb het liever 1x, hoe goed de wijn ook mag zijn

Ger

Anoniem zei

Ik kan mij nog wel herinneren dat in de tijd dat jij nog loonslaaf was er ook wel eens een nieuwsbrief verkeerd ging. Ik heb nog wel eens onrustige nachten van de allereerste nieuwsbrief!
Grt en Succes,
Mr Cigar

Udo zei

het leukste zijn de nieuwsbrieven die misgaan, dan een excuus sturen waar het ook misgaat!
Dat heb ik dus maar niet gedaan.

En ja Mr Cigar, dat waren nog eens tijden!