donderdag, november 13, 2008

Puf, pfwoeh

Wat een dag, nog nooit zoveel dozen getild als vandaag. Het begon met 20 dozen Kaapse Vonkel, die zijn al wat zwaarder dan normale flessen. En gelijk er achteraan een grote bestelling rechtstreeks uit Zuid-Afrika. Ik rekende op 6 pallets en had plaats gemaakt voor 4. Maar de vrachtwagen had er 9 bij zich! Gelukkig niet allemaal tot de nok toe vol, maar toch. Zeer blij was ik met het mooie weer, want als er 5 pallets met kartonnen dozen een paar uur in de regen staan...

Alle hoeken en gaten zijn nu opgevuld en de opslag puilt uit. Gelukkig gaan er een paar grote orders snel de deur uit, want de volgende lading is alweer besteld en komt begin december binnen. Daar moet ik het dan mee doen, want als ik nu nog iets wil hebben komt het begin januari pas weer binnen. Vier nieuwe wijnen zaten erbij, dus komende mailings kan ik elke keer wat nieuws presenteren.

Geen opmerkingen: