maandag, april 14, 2008

Wijn (en bier)

Of mijn leven beheerst wordt door wijn? Ja dat kan je wel zeggen. Vrijdag proefde ik met een paar andere wijngekken 16 jaargangen Mas-de-Daumas door en nog zeker 20 andere wijnen. Tot diep in de nacht ging dat door. Zaterdagavond gaf ik zelf een proeverij, niet in de buurt maar in... Zwolle! Zondag dronk ik zelf een glaasje en vandaag heb ik in Almere meer dan 150 wijnen geproefd voor C1000 voor de halfjaarlijkse kwaliteitscontrole. Straks ga ik op weg naar Maarn voor de 1e voorronde Vinoloog van het Jaar 2008, morgen lesgeven over Vinologie in Utrecht en overmorgen weer 150 wijnen proeven voor C1000. Wat zal ik blij zijn als ik samen met vriendin en twee vrienden komende donderdag in Belfast aankom en we daar aan de Guinness kunnen!

1 opmerking:

Anoniem zei

lekker he zo,n biertje op zijn tijd na die plassen met wijn.

saludos ruud

www.terrapersonas.com