maandag, april 28, 2008

Bijna weg

De laatste voorbereidingen doe ik vandaag: koffer kopen, vouchers en papieren printen, laatste check of ik alle afspraken heb gemaakt. En de administratie natuurlijk, nog wat aanmaningen voor de late betalers (grrrr) en het geld van de contante verkopen naar de bank brengen. Dan komt de koerier nog twee pakketjes ophalen en breng ik zelf nog twee bestellingen weg. Vanavond inpakken en morgenochtend pak ik de trein van 07:11 en als alles goed gaat ben ik morgenavond 21:35 in Kaapstad. De weersverwachting is 25 tot 28 graden en zonnig tot en met vrijdag. Op de dag van de braai, zaterdag, is er 30% kans op regen en storm.

Eric van Groot Parys mailde me vandaag een foto van de 'stoep':


Tsjonge, kaplaarzen aan en dames: pumps thuislaten!

1 opmerking:

Robert Koopman zei

Goede reis en maak er weer wat moois van!